Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥♥عاشق واقعی♥♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
قالب وبلاگ

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥♥عاشق واقعی♥♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
اول خدا...

من با این موسیقی یک دنیا خاطره دارم   و امروز تمام حرفای این موسیقی سرنوشتم شد   و چقدر زیباست وقتی با تمام دلم این موسیقیرو با خودم میخونم و یاد یه عشقم می افتم

عاشق نبودی تو من عاشقت بودم

در قبله گاه عشق بودی تو معبودم

آرامو آسوده در خواب خوش بودی

یک لحظه من بی تو هرگز نیاسودم

من با نفسهایم نام تورا خواندم

کاش ای هوس بازم با تو نمیماندم

روزی که میگفتی من با تو میمانم

روزی که دانستی من بی تو میمیرم

روزی که با عشقت بستی به زنجیرم

بازنده من بودم این بوده تقدیرم

خوش باوری بودم پیش نگاه تو

هردم ز چشمانت خواندم کلامی رو

عاشق نبودی تو من عاشقت بودم

در قبله گاه عشق بودی تو معبودم

آرامو آسوده در خواب خوش بودی

یک لحظه من بی تو هرگز نیاسودم

من با نفسهایم نام تورا خواندم

کاش ای هوس بازم با تو نمیماندم

من با نفسهایم نام تورا خواندم

کاش ای هوس بازم با تو نمیماندم

عشق تو چون برگی در دست طوفان بود

دل کندن و رفتن پیش تو آسان بود

روزی به من گفتی دیگر نمیمانم  

گفتم که میمیرم گفتی که میدانم  

باور نمیکردم هرگز جدایی را

آن آمدن با عشق، این بیوفایی را

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ یک شنبه 18 دی 1390برچسب:, ] [ 23:42 ] [ افشین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

""بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ"" ۞ وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین۞ به وبلاگ نازنینم خوش اومدی نازنین

كد موسيقي براي وبلاگ

نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥♥عاشق واقعی♥♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ و آدرس afiomari.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.
function Clear(thefield){if(thefield.defaultValue==thefield.value) {thefield.value='';}}





امکانات وب

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 39214
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس